90 nachten proefslapen

Wat betekent 90 nachten proefslapen?

Na de levering van je nieuwe matras heb je 30 nachten nodig om eraan te wennen. Het is mogelijk dat je in deze periode niet zo goed slaapt als verwacht, wat volkomen normaal is. Als dit na die 30 nachten nog steeds het geval is, laat het ons weten. We zullen dan je matras omruilen voor een betere match, waarbij we samen met jou bepalen welke dat is.

Wat zijn de voorwaarden voor het proefslapen van 90 nachten?

  1. De omruilgarantie is geldig tot maximaal 90 dagen vanaf de leverdatum.

  2. Je dient de matras minimaal 30 dagen te hebben uitgeprobeerd.

  3. De proefperiode van 90 nachten is van toepassing op matrassen die zijn gekocht op basis van persoonlijk slaapadvies van onze (online) slaapadviseurs.

  4. De omruilgarantie geldt alleen voor klachten met betrekking tot het comfort en de ondersteuning van de matras.

  5. De omruilgarantie is niet van toepassing op showroommodellen, outletmodellen, boxsprings waar de matrasuitvoering in hetzelfde kleur is als de boxspring, online aankopen zonder persoonlijk advies, topmatrassen, klachten over kleur- en maatvoering, beschadigde of bevlekte artikelen, en orders met vermelding ‘geen omruilgarantie’ op de bon.

  6. Als het nieuwe artikel een hogere waarde heeft, dien je het prijsverschil te betalen.

  7. Bij aankoop met speciale actie- of kortingsvoorwaarden heb je geen recht op korting op het nieuwe artikel, tenzij de korting van het om te ruilen artikel met terugwerkende kracht wordt verrekend om stapeling te voorkomen.

  8. De omruilgarantie is niet overdraagbaar op derden en geldt voor aankopen in Sleepking winkel(s) of de Sleepking webshop.

  9. Je kunt eenmalig gebruikmaken van de 90 nachten proefslapen. We zoeken samen met jou naar een geschikte vervanging voor het matras(kern) om het ligcomfort te verbeteren. Er wordt geen geld teruggegeven.

  10. Bij gebruikmaking van de omruilgarantie brengen wij €50,00 servicekosten in rekening voor administratieve handelingen en transport.

Wanneer start mijn proefperiode van 90 nachten proefslapen?

Vanaf de levering van uw matras.

Hoe kan ik een omruiling van mijn matras aanvragen?

Om je matras te laten omruilen, volg je deze stappen:

  1. Neem contact op met onze klantenservice om je wens tot omruiling kenbaar te maken.
  2. Bespreek de reden voor de omruiling en eventuele specifieke klachten die je ervaart met het huidige matras.
  3. Onze klantenservicemedewerkers zullen je begeleiden bij het proces en alle benodigde informatie verstrekken.
  4. Indien nodig wordt een afspraak gemaakt voor het ophalen van het huidige matras en de levering van het nieuwe matras.
  5. Houd er rekening mee dat er bij het gebruikmaken van de omruilservice mogelijk kosten van toepassing zijn, zoals administratieve kosten en transportkosten.
  6. Na de omruiling zal onze klantenservice ervoor zorgen dat je tevreden bent met het nieuwe matras en eventuele verdere vragen beantwoorden.

Neem contact op met de klantenservice voor specifieke details en instructies met betrekking tot het omruilproces voor jouw matras.

Winkelwagen0
Er zijn geen producten in de winkelwagen
Verder winkelen